onsdag 13 juni 2018

Fotat valparna....

..... igår var det fint väder igen, så då passade jag på att fota lite....

hello jag heter Kronsäter's Fyr

 gott med gräs

 gott med löv

 Kronsäter's Maj eller Valborg?

 ville du nåt?

 -nu gör du som jag säger och slutar bitas!

 snaaart når jag nog....

 -jag når inte heller.....

 bäst att skynda....

 -inga daggmaskar!!

 hmmmm....

 I dare you !!

 tjejer

 undrar iaf vad som finns därborta jag....

 ...eller där?? 

 ähh, kan bita någon ist...

 eller bli biten...

stora pinnar finns det....

 - I give up !!! Not hahaha

 just pretty

 -meeeen vad gör du egentligen?

 hello

 jag kommer.... (Kronsäter's Eld)

 -jag med !!

 - måste bara.....

 Va !! inge godis i den här !!

 jag kommer också.....

 - NU DU !!!!

 ropade du? jag kommer snabbt som en blixt !!

 - så fort jag kan....

 mamma sa nåt om "som en pointer" ?? vet inte vad det är jag...

 läcker häck va?

 - kolla syrran !!! jag kan stå på frambenen !!

 trött nu

 skoja ba

 Kronsäter's Valborg eller Maj

 ooops

 den där tar du INTE !!!!

 den här??

 nu är det MIN !

sådetså ! Kronsäter's Fyr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar