måndag 17 oktober 2011

Saffran......

.....fyller huset och dagarna med skratt :))
 .....-hur menar du nu ??
 ..... - exakt vad gör jag för att alla skrattar med (åt) mej ??
 äsch... jag har INGEN aning...
-och vaddå näsa.... jag har väl en näsa??? kanske inte så stor då!!

-och jag äter INTE löv... sådetså!!

...och inte gräs heller.... jag lovar !!

-det kröp in i munnen på mej!!!! alldeles själv !!!

och det här gräset flööög in i munnen på mej :))

lovar....sa jag ju ;)

titta !! - INGET gräs :)

världen är ganska stor....

men en liten pinne kan man väl få tugga på !

eller ska jag bara sitta så här ???

söt e jag iaf, säger alla <3

fast vet fortfarande inte varför alla skrattar, dom har väl roliga dagar här antar jag :))

kram från Saffran på Kronsäter <3

3 kommentarer:

  1. Goding <3

    Hälsar
    Mille med Nova

    SvaraRadera
  2. she is so cute. I put your blog in my favorite to see her grow up :))
    Gladys

    SvaraRadera